onsdag 16 april 2008

Den kroeatiwa pråocessen.

Hej. Här är jag igen. Som ni märker så är jag inte riktigt lika kvick i fingrarna som Nina är. Jag har tre teorier till detta.
1. Nina är copy.
2. Helena har häcken full med massor av olika deadlines som hon inte har nån koll på.
3. Här skulle jag skriva nåt roligt men kom inte på nåt. Klockan är 07.00 (ursäktad?)

Jag kom just på en bautastor grej på vår byrå som vi helt har glömt att nämna. Martin Whitehead jobbar ju där. Eller, David, men han är också engelsman och pratar om "den kreativa processen (med engelsk brytning). Helt fantastiskt. Bör tillägga att David (viktigt att uttala det däjvid) är snyggare och snällare än Martin. Vilken tur.

Ikväll vankas det öl men klassen. Hoppas alla kommer.

Ses!

BTW, lägg märke till att Nina har ändrat punkten till ett frågetecken i rubriken.
//Helena

Inga kommentarer: