måndag 28 april 2008

Korten på bordet utan ess i skjortärmen

Jahaja du Nina. Vad säger en sån som jag? Laddade gjorde jag.
Jag dansade. Jag drack öl. Jag drack vin. Jag försökte vara sansad. Lyssnade på sweet musik. Jag skrattade. Jag gick tills det värkte i fötterna. Köpte snacks för 2000kr. Jag retade Däjvid. Jag retade Anders. Jag jävlades med Erik om en påhittad dubbeldejt. Jag hade blommor i mitt hår. (Erkänn att man sjunger den raden). Sen blev det Fredag. Då var jag frustrerad. Igen. Efter en lång j-vla städhelg blev det Måndag. Idag var en bra dag trots att Däjvid retades. Han sa att vi nu faktiskt är i "verkligheten" (Hm, känns som att man har hört det förut...?) Idag fick vi äntligen till ett möte med B. Vi fläkte ut våra arma, sköra hjärtan på bordet och var beredd på ett ordentligt hugg, men B var vettig. Som det ser ut nu finns det faktiskt hopp. Till och med för oss. Håll tummarna!
//Helena

Inga kommentarer: