måndag 1 september 2008

Bandit på stan


Radiokanalen Bandit (någon som lyssnar på den?) flyttar och vill givetvis att vi ska uppmärksamma detta.
På Järntorget stod i dag ett gäng flyttlådor. Såklart. Bra idè men åpen som jag är ville jag gärna hitta något i lådan. Vilket jag inte gjorde. Bara något litet, kanske bara ett ord. Men någon belöning för att jag var tvungen att öppna en låda och titta in fick jag inte.
Men skitsamma. Enkel och bra lösning.
Dessutom lika ful som man kan tänka sig att en kanal som Bandit ska vara.(Nu skrev jag ful och kommer säkert få bannor från Fredrik. Men det skiter jag i. Ful ful ful)

2 kommentarer:

lord Fredruk sa...

"Fredik". Men för fan. Snacka om att leda undan uppmärksamheten från målet.

The Girls Of Florida sa...

Ha, just det! Det blev roligare så.