måndag 15 september 2008

Floridagirlsen hejar på Frölunda indians


Jajomänsan minsann, i lördags när jag var påväg till mitt eminenta extraknäck såg jag den här fina skapelsen. Frölunda indians har på ett roligt sätt lyckats flirta med oss genom en interaktiv idé. Ännu en kampanj som kräver något av mottagaren med andra ord. Det gillar vi.

Rubriken lyder "Ska du gå på Frölunda indians hemmapremiär 20 september?" Följs av knappar, "Ja (tryck här), eller "Nej" (tryck här).

Efter enorm nyfikenhet gick Floridatjejerna fram, lätt fnissandes, och tryckte. Vad hände? Jo, det mina damer och herrar ska jag allt berätta. Om man trycker på "Ja" kommer ett publikjubel och "nej" ett publikbuande. Folket som stod i kuren började skratta. Och vi med såklart.

Rolig kampanj som känns sådär lagom kaxig och charmig. Vi gillar det.

1 kommentar:

The Girls Of Florida sa...

Nu så här efteråt skulle jag gärna trycka på nejknappen.