onsdag 12 november 2008

Jag borde ha snott ett par.



Jajjomän. Plötsligt händer det.

Alldeles för sällan springer jag på annorlunda marknadsföring i Göteborg. Men när jag gör det blir jag lite sådär extra reklamnördpirrig.

Häromsistens befann jag mig på magasinsgatan. Helt ovetandes om en nyöppnad klädbutik gick jag i min egen lilla trött-efter-jobbet värld. Ja, ända tills jag nästan gick in i ett par ben, utan överkropp. Dom sprang omkring där i ett par schyssta jeans, mitt bland alla människor. Vem kan låta bli att kolla var dårskapet slutar?

Det slutade vid Acne, som samma dag slog upp portarna för göteborgarna. Trevligt och billigt sätt att sno åt sig lite extra uppmärksamhet.

Jag ångrar nu att jag inte stal med mig ett par. Fasen också.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte heller någon överkropp...

Anonym sa...

Hej!
Nudies butik var det som öppnade. Om inte Acne gjorde exakt samma sak samma dag förstås.

Anonym sa...

ACNE har inte öppnat någon ny butik.

The Girls Of Florida sa...

Oops. Sorry, Nudie menar jag såklart.

Anonym sa...

NUDIE

The Girls Of Florida sa...

Jaja Peter?
NUDIE!