onsdag 19 november 2008

Lucka nummer fem får magen att bubbla.



Ibland och alldeles för sällan dyker det upp reklamfilmer som verkligen är bra. Jag menar så där superbra att magen bubblar.
Just nu är det Storåkers McCann som verkligen får igång bubblet i min mage. Och särskilt då denna madam från mina (Ninas) hemtrakter, Lidköping. Eller för all del, frå Liscccchöping.

Det är bara att gratta Storåkers för ett fantastiskt jobb. Kulisser, kläder och för att inte prata om när Wienmannen tappar hörlurarna. Klockrent.
Jag tror faktiskt jag ger mig för i kväll och låter min mage få bubbla bara en gång till innan jag lägger mig. Har jag tur kanske jag drömmer om "lucka nummer fem, tack".

//Nina

2 kommentarer:

Anonym sa...

100% medhåll. För mig är detta årets mest självklara guldägg. Grattis till guldlåde-utmärkelsen, förresten.

mvh

Magnus Jakobsoniusson.

DDB

The Girls Of Florida sa...

Jag kan se den här hur många gånger som helst, helt underbar.

Tack ska du ha Magnus. Vi träffade dina kollegor i måndags. Finfina killar. Hälsa dom.