fredag 19 december 2008

Tjoho. Skriv om oss.






Hej tomtegubbar håll i hatten för nu drar fröken AD till nordpolen, eller Boden som det också heter. Nitton timmar ska jag nöta på ett sunktåg. När jag kommer fram ska jag hälsa tomten och snön från alla er Götelaborgare som sitter fast i blåsregnet. I promise.

Hur som helst. Minns ni när vi tiggde grejer att skänka bort? Det har gett respons! Det blev ingen hejdundrande succé men vi har banne mig fått in en (den enda) prylen att lotta ut. En fräsig almanacka a la skogen. Proppfylld med chica djur. Bland annat en björn, älg och orre. Kan det bli bättre? Nej.

Så, hur vinner man den här förstaklassiga kalendern undrar ni nu. Jo minsann, skriv några rader om varför Floridagirlsbloggen är så läcker. Vi kommer att utse vinnaren inom kort. Dessutom kommer vi att bli rosenskimrande och muntra lagom till jul.

God jul på er mina lekkamrater.

Kom igen, nu kör vi.

Ps. Jag ska verkligen försöka hitta vass reklam i norrbotten att hylla. Håll tummarna och tårna för det kan bli trixit.

1 kommentar:

The Girls Of Florida sa...

Oj och hoppsan. Glömde att det faktiskt finns människor utanför Göteborg. Självklart ska jag hälsa tomten och snön från alla er andra också.