onsdag 28 januari 2009

Snuggie, kom til mig.



USA. U.S.A. Landet som kommer med det ena bättre efter det andra. Just nu delas det stora landet Cowboyhatt i två läger. Älska Snuggie eller hata Snuggie.
Vad är det då som kan dela ett helt land, för visst måste det vara något av aldrig skådat slag. Något stort. Något betydande. Något oerhört viktigt. Nä, stopp i backarna. Jag skulle inte vilja gå riktigt så långt. Snuggie är en filt. Givetvis inte en helt vanligt filt, den här har armar. Om du vill se ut som en fleecepåve utan hatt är Snuggie grejen för dig. Praktisk är den också. En extremt ful men skön kompis, Snuggie. I want you.

//Nina

8 kommentarer:

Anonym sa...

det här är det enda jag önskar mej, jag ska aldrig mera be om något om jag bara får en Snuggie..........Jag ska ha den på alltid, till o med på jobbet.


tack

The Girls Of Florida sa...

Dan: det hade vart en syn för gudarna om du skulle börja bygga bil i en Snuggie. För en gångs skull kanske det skulle vara roligt att åla Blå tåget.

Nils sa...

lustigt ^^ Ellen hade ett inslag om det här i sin Talkshow igår :) Var det där du såg den också?? Helt sjukt... men iof, jag trasslar alltid in mig i filten(!?) när jag ska räcka mig efter mobilen. Cheers!

The Girls Of Florida sa...

Nils: Jag gör detsamma, krånglar in mig i filten alltså. Tänk så gött att ligga soffan i dricka kaffe, utan att frysa om armarna. Perfekt.

Anonym sa...

Ja, det bästa är ju att den är lackvänlig....Och snygg...

Anonym sa...

Jag får stort habegär. Filten jag inte ens visste fanns. Är däremot mer tveksam till att någonsin dela med mig till någon annan familjemedlem. Snuggie skulle bara vara min!

The Girls Of Florida sa...

Om inte detta blir årets julklapp kryper jag in under en sten och stannar där. (Tills Snuggie blir årets julklapp.)
En fantastiskt liten sak.

Magnus sa...

"fleecepåve utan hatt" - herrejävlar vilket underbart uttryck! Tack!