tisdag 24 februari 2009

100 % miffo.




Med risk för att göra bort mig big time, men kan någon förklara den här för mig? Jag känner mig som ett miffo för jag förstår verkligen noll %. Gör du?

Det är en fin dukning, ok. Missat något? Har dom dukat fel, fattas det en gaffel, ligger något på fel plats? Vad är det som inte är 100%?
Sen kommer kaffet med sina kalasfina smakböna som är 100%. Årrajt. Det hänger jag med på. Skitbra böna. Fast kanske lite fisförnäm.

Jag vill bara veta vad det är som inte är godkänt med dukningen, det är allt. Jo, sen gillar jag inte att vara ett miffo.

//Nina

8 kommentarer:

Anonym sa...

Glasen och besticken är spegelvända.

En mycket dålig reklam.

The Girls Of Florida sa...

Men herregud, hur kan dom vara säkra på att alla vet det. Eller du visste ju iofs.
Som sagt det osar fisfärnämt om det här kaffet.

Anonym sa...

Vi är nog inte målgruppen. Dessutom är dukningen helt hundra för mig för jag äter med gaffeln i höger hand och kniven i vänstra. Så det så!

Anonym sa...

Two wrongs doesn't make a right ;)

Anonym sa...

detta är ett jävla skitkaffe, så du behöver inte va ledsen...

The Girls Of Florida sa...

Jag kan äta med händerna om det skulle vara så. Att tro att alla ser att glasen och besticken ligger spegelvänt är rent befängt. Ska aldrig köpa Arvid Nordqvist. Dan, du får bjussa på kaffe snart. Till 100%.

Memento Mori sa...

Älskar kaffediskussioner. Att prata om kaffe över en kopp kaffe (vilken man pratar om). Kolla denna och säg mig, blir du sugen?
"Black as midnight on a moonless night"

The Girls Of Florida sa...

Älskade Twin Peaks och ja, ja herregud vad jag vill ha Twin Peakkaffe.
Tack Memento Mori.