söndag 22 februari 2009

Sailormode in på bara skinnet.



Få saker känns lika självklara som sjömanskostym och Håkan Hellström. Om det var han som inspirerade förra årets Fresh Fishvinnare Hanna Lindström vill jag låta vara osagt. Men nu är hennes nya Sailor Retro Chick kollektion ute och för alla kvinns som vill matcha Håkan, i väg till MQ med er. För att uppmärksamma kollektionen har grabbarna grus på Miami tagit fram riktigt stilfulla fejktatueringar. Dessa har sedan gaddade trubadurer och galanta damer klädda i sailorkläder delat ut på stan. Gnuggisarna finns även att plocka upp i ett antal MQ-butiker. Som grädden på moset finns givet en hemsida där du kan tävla med din tatuering. Fejk eller äkta spelar ingen roll. Huvudsaken är att du röstar på nummer 110 och 111. Ser ni till att min Elton vinner går pengarna till mig och ni får se mig bli snygg i sjömansstil.

Tatueringarna har tydligen gått åt som godis på ett barnkalas. Och det är inte bara små gulliga och snoriga ungar som diggar dom. Nerrå, många mogna och medelålders kjoltyg har ruffat åt sig några stycken för att överraska sina män. Bra där Miamimännen. Fint och rumsrent jobbat av er. Skepp O´hoj och glöm inte att rösta.

//Nina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söta E! Röstat och klart.

The Girls Of Florida sa...

Det tackar både jag och E för. Speciellt jag som kommer sno åt mig priset ;)