fredag 13 mars 2009

Dumbindan.



Jag blir irriterad, känner mig fördummad och väldigt, väldigt bräcklig. Som kvinna måste jag tydligen alltid vara ljuv, vacker och ha män som räddar mig. Även i trosan.
Ge mig en binda, tampong eller ett trosskydd som visar att det är ok att känna sig sunkig (fast man inte är det på riktigt), att vara ett chokladmonster och att gå i bekväma kläder till jobbet. Ge mig det istället för en dumbinda som går omkring på en äng. Ge mig det och jag blir nöjd. Men fördumma inte kvinnor mer. Tack.

//Nina

4 kommentarer:

Uffe sa...

Med en mild doft av kamomill? Är det innan, under eller efter?

The Girls Of Florida sa...

En fråga bara den allsmäktiga Alldays kan svaret på.

Entapir sa...

Vi borde samla all usel bindreklam i ett bindmuseum på ett otillgängligt ställe där ingen bor och ta så mycket i inträde att ingen går in och tittar.

The Girls Of Florida sa...

Entapir: Hahah det skulle bli ett mycket välfyllt muséum. Det är ett som är säkert.

/Nina