onsdag 8 april 2009

Reklamfilmsmyller.




Här finns en Renaultfilm som också kör på samma tema.

Japps, varenda gång en sån här typ av film ploppar upp i dumburken hajar jag till. Men det börjar bli fler än min begränsade hjärna kan processa. Jag börjar så smått tappa bort mig i myllret. Idag besökte ytterligare en "kommerduihågfilm" mitt vardagsrum, tyvärr kommer jag inte ihåg avsändaren trots att jag verkligen ansträngde mig. I två timmar har jag zappat mellan kanalerna och glott på en massa reklam för att kunna bjussa er på den också, men nu ger jag banne mig upp (mest för att jag inte vill missa mer av hockeyn), i en dimma får jag för mig att den hade något med tuggummi att göra? Hjälp mig, vilken är det?

H.

Ah, det var den nya "Älska mer" filmen. Så här bjuder jag på den med.

1 kommentar:

The Girls Of Florida sa...

Ah, det hade absolut ingenting med tuggummi att göra. Det är nya "Älska mer" filmen. Tjoho. Äntligen!

H.