torsdag 4 juni 2009

Judit & Judit.


Tre eller com hem, jag vet banne mig inte vilken reklamfilm som är den största fettfläcken på tapeten just nu. Det är som att välja mellan att gå barbent över en äng full med fästingar, eller att bada näck i ett hav med brännmaneter. Pest eller kolera helt enkelt. Om jag verkligen, med en kniven mot strupen, tvingas välja, så blir det antagligen com hems nyinflyttade överjävligt käcka Judit & Judit som är värst. Jag klarar den bara inte. Den där kniven mot strupen känns plötsligt som en flyktväg, byta kanal är också ett hett alternativ för att slippa se det här. Varför? Till vilken målgrupp? Varför? Varför?

Förlåt för min bittra ton, men trots mitt norrländska tålamod hanterar jag inte det här på bästa sätt. Kanske lika bra att sätta punkt där. Punkt.

Helena.

2 kommentarer:

The Girls Of Florida sa...

Jag hatade comhemgubbarna förut men Judit & Judit är så söta att jag kan snorta i mig dom.
Bra eller dålig, pest eller kolera struntar jag blanka fan i. Jag vill sitta i Juditsarna knä.
//Nina

Lennart Pettersson sa...

Ja, jävlar vad duktiga de är på att få presumtiva kunder att välja andra alternativ!