tisdag 23 juni 2009

Skräckfilm.



Varken höst eller vinter i Sverige är någon höjdare om man måste vistas utomhus. Många gånger skulle jag lätt kunna kalla det rena mardrömmen. Som en skräckfilm. Och trailern till den filmen har Apoliva redan gjort.

För i ärlighetens namn, den här är skitläskig. Jag får kalla kårar och får knotterhud.
Men hur kommer den sluta, vad tror du?
Jag tror hon är uppkommen från de döda, ska hämnas på sin styvmor och att alla dör i skogen med mystiska sår på händerna.

//Nina

6 kommentarer:

Vero sa...

Den är jättekonstig. Marilyn Mansons okända syster?

Robert sa...

Antingen blir det en superduper läskig fortsättning i ett land som påminner om Japan och med ett hemsökande monster som kan förflytta sig supersnabbt i korridorer när personer tittar i en liten övervakningskamera...

..eller så har en karaktär 7 dagar på sig att leva och en mamma med sin son ska försöka ta reda på vad som 'egentligen' hände. Extra bonus; En häst blir så upprörd på en båt så hästen hoppar överbord och dör helt plötsligt. (Ingen kommer troligtvis förså innebörden av hästen.)

The Girls Of Florida sa...

Helt klart bonuspoäng för hästen. Har den dessutom tre näsborrar förstår man ännu mindre.

Anonym sa...

Jag älskar den. Får mig att längta till mysiga skogar med mysig musik. Thats it.

The Girls Of Florida sa...

Anonym: Hoppas jag inte behöver vara i samma skog ;)

Anonym sa...

Gud vad intressant! Jag såg den här reklamen precis, den är så hemsk!