fredag 30 oktober 2009

Shake it!


Egentligen skulle jag skriva om något helt annat men fick lite svårt att koncentrera mig på något viktigt eller väsentligt. Inte på grund av den lilla traktorn här utanför som trotsar hela världen med sitt oljud. Inte heller på grund av ett alldeles för tidigt alkoholintag. Nä orsaken till skrivkrampen är så enkel som lycka. Det är fredag, hela min vissna a-kasseperiod börjar, hoppas jag, ana ett slut och framför allt för att jag har svårt att stå still. För få låtar är så grymt dansvänliga och pigga som Universal Poplabs lysande cover på We Hate It When Our Friends Become Successful. Så knyt på er dansmockasinerna och sväng loss. Hey hey oiiiii hey hey shake it baby.


PS. Det är lika bra att slå till med en till låt när vi ändå håller på. Dansa på...


PS. Igen. Ni kommer väl för att lyssna när UP spelar tillsammans med Göteborg Symfonikerna? Biljett köper du här.
Puss & Kram
//Nina

2 kommentarer:

Tessan sa...

Låter positivt. Ska försöka att inte hata dig för att det går bra Nina. ;-)

The Girls Of Florida sa...

Hahahaha Tack Tessan. Det var snällt :)