torsdag 15 oktober 2009

Walmart People.


Jag har besökt Ullareds Gekås kanske fem gånger. Och ja, det motsvarade väl ungefär vad jag hade förväntat mig. För mycket folk, trängsel och yrsel. Men framför allt alldeles för långa kvitton. Vinteroveraller, strumpor och ett halvårs förbrukning av tvättmedel. Jag kan inte komma på vad som skulle kunna vara mer Svensson än just det. Men handen på hjärtat, jag är en Svensson och med all säkerhet är du det också. Åtminstone smyger vi runt precis utanför Svenssonstaketet. Några som också besöker ett stort varuhus men som absolut inte skulle gå under det vanliga efternamnet är People of Walmart. Vad säger man? Stil och USA går inte alltid hand i hand. Men roligt? Ja.

För att läsa mer om det svenska Walmart läs deras blogg eller invänta tv-serien.

Kram kram
//Nina

Inga kommentarer: