tisdag 7 maj 2013

Tack så in i bänken!

Tack vare er, varenda en utav er, har The Girls Of Florida fått vind i seglen och spruttat i upp på topp 15-listan av fristående bloggare inom kommunikation, reklam och PR. Smått magiskt och helt och hållet görsköj.
Att ni överhuvudet taget orkar läsa allt mitt dravel och tjöt. Att ni år efter år hänger med och diskuterar, säger till när jag tycker dumt och som hyllar mig när jag blottar hjärtat. Helt PIIIIIIP otroligt.
Älskar er alla och tackar er av hela mitt hjärta, min själ samt med det förstånd jag har kvar.
Det är vi som är The Girls Of Florida.

Fullständig lista (rankad av Cision):
Jardenberg Unedited
Paul Ronge Media AB
Doktor Spinn
Ronnestam.com
Bisonblog
Fyra Nyanser Av Brunt
The Jennie
Nota Bene
Per Vikström @ Internet
Sociala Medier
Nikke Index
The Girls Of Florida
Communication By Markus Welin
Kommunikation Och Påverkan 2.0
Gilla Kommunikation


Kramar till alla!
//Nina

1 kommentar:

Ulrika Reinholdsson sa...

Hurra! Så rätt, så bäst! Kramkram till finaste dig!